Palvelemme:  MA - TO 8.00 - 19.00  PE 8.00 - 16.30  Kuntosali: Joka päivä 5-22 (Kulkukortilla)

Shockwave-paineaaltohoito

Shockwave-paineaaltolaitteella hoidetaan kehon kipualueita paineen avulla. Paineaaltohoidon vaikutuksesta kipualueen aineenvaihdunta vilkastuu, kipu lievittyy ja krooninen tulehdus vähenee.

NOPEA JA TEHOKAS HOITOMENETELMÄ
Shockwave (Radial Shockwave Therapy) on nopea ja tehokas hoitomenetelmä nivel-, jänne- ja lihasongelmien hoitoon. Hoito sopii hyvin myös niska-hartia -alueen jännitystilojen hoitoon. Paranemisprosessi alkaa heti ensimmäisestä hoitokerrasta ja jatkuu hoidon jälkeen.

APUA PITKITTYNEISIIN KIPUTILOIHIN
- Golf- ja tenniskyynärpäävaivoihin
- Hyppääjän ja juoksijan polvivaivoihin
- Jalkapohjan kiputiloihin
- Lihaskramppeihin
- Penikkatautiin
-Olkapään ongelmiin

VAIKUTUKSEN HUOMAA HETI
Shockwave-hoito aloitetaan asiantuntijan arviolla asiakkaan tilanteesta. Mikäli hoitomuoto todetaan asiakkaan vaivaan sopivaksi, voidaan Shockwave-hoitojen sarja aloittaa.

Yksi hoitokerta kestää noin 10-15 minuuttia ja hoidon vaikutukset asiakas huomaa heti. Hoidossa kudoksiin kohdistetaan mekaanisesti tuotettua, korkeatehoista paineaaltoa, jonka voimakkuutta säädetään vaivan mukaisesti.

Hoidon aikana voi tuntua hieman kipua tai arkuutta. Myös hoidon jälkeen hoidettava kohta voi olla muutaman päivän arka.

HYVÄ VAIKUTUS JO 3-5 PAINEHOITOKERRALLA
Lihaksiin kohdistuvaa hoitoa voidaan tehdä 2 – 3 kertaa viikossa. Nivelien ja jännealueiden hoitoa tehdään 7 – 10 päivän välein. Lihaksia hoidettaessa aineenvaihdunnan lisäys on voimakasta.

Shockwave-hoidolla voidaan vaikuttaa myös kudosten elastisuuteen aiheuttamalla kudoksiin tulehdustila, mikä aktivoi kehoa itseään korjaamaan kudosta. Hyvä vaikutus saadaan aikaan yleensä 3 – 5 paineaaltohoitokerralla.

Paineaaltohoito yhdistettynä venytyksiin tuo asiakkaalle optimaaliset tulokset. Hoitokerroilla tutkitaan myös vaivan alkuperää ja kiinnitetään huomiota vaivan toistumisen ennaltaehkäisyyn.

Katso/varaa tästä vapaita aikoja fysioterapeuteillemme.

Facebook Instagram