Arpikudoksen hoito

Rulla mekanismi

Rintasyöpä potilaan LPG-terapia

LPG TERAPEUTTISET HOIDOT

LPG TISSULAR THERAPY (terapeuttiset hoidot)
Hoito perustuu Mecanical transduction (mekaaninen siirtyminen) ilmiöön. Hoidolla on paikallinen ja pinnallinen vaikutus, mutta myös syvä ja laaja. Hoidon vaikutuksia ovat veren- ja nestekierron vilkastuminen, jolloin aineenvaihdunta paranee ja kuona-aineet poistuvat. Turvotus vähenee, tulehdus ja kipu lievittyvät. Sidekudos venyy jolloin arpikudos pehmenee ja siitä tulee kestävä. LPG Tissular Terapia- hoidolla on kudoksellinen, aineenvaihdunnallinen, hormonaalinen ja hermostollinen vaikutus.

Cellu M6 KMI tehoaa laskimoiden vajaatoimintaan, jopa iholle ilmestyneisiin suonikohjuihin. Vähentää jalkojen ja nilkkojen turvotusta. Nesteiden kierron kiihtyessä laskimoissa ja lymfaattisessa järjestelmässä iho tulee kimmoisammaksi, kipu vähenee asteittain ja jalkojen turvotus vähenee. Vaikutukset kestävät usein hyvinkin kauan.

Rintasyöpään saatu sädehoito ja leikkaukset aiheuttavat arpikudosta estäen nesteiden normaalin kulun. Yläraaja turpoaa nopeasti, iho paksunee, kädestä tulee raskas ja sen liikuttaminen on vaikeaa. Cellu M6 KMI stimuloi lymfaattista järjestelmää, sidekudoksiset arvet häviävät, seurauksena käden turvotus vähenee asteittain, (Pillerin tutkimus)

Voit hoitaa arpikudoksia, jopa 20 vuotta vanhaan arpikudokseen voidaan vaikuttaa. Erilaisia turvotustiloja esim. leikkausten jälkeen, rintasyövän jälkeinen lymfaödeema, tulehduksen aiheuttama turvotus, alaraajaturvotus, rasvaimun jälkeinen turvotus, (kahden viikon kuluttua toimenpiteestä).

Kireiden lihasten elastisuus palautuu. kipu lievittyy ja nivelliikkuvuus paranee. tulehdustilat esim. epikondyliitti, bursiitti, tendiniitti. fibromyalgia-kivut ja jäykkyys helpottuvat. LPG terapia mahdollistaa nopean kuntoutumisen ja on miellyttävän tuntuista

Akillesjänteen hoito

Väsyneiden jalkojen hoito